Najljepša moja priča

Vrlo često mi se dešava da u društvu ljudi pričam o stvarima koje su vezane za zeničku kotlinu. Od legendi koje spominjem kako je nastalo brdo Zmajevac. Od kuda halke na Klopačkim stijenama kako je Vranduk dobio ime, pa do toga da je moj prijatelj Anto Jozić bio 1960.g. bio u biciklističkoj reprezentaciji Jugoslavije. pricam i o Branku Tucakoviću koji je napisao i himnu Zenice koji je napisao mnoge lijepe stihove. Pričam o Miši Sobolju. Čovjeku koji je svojevremeno sa Mišom Kovačem punio stadione po Jugoslaviji. Naravno, ne mogu da ne spomenem da su dva rodjena Zeničanina dobili Oskara. A danas mi se ukazala prilika da pišem o ljepoticama. Naravno da će ovo biti redovan dio mog nacionalističkog "davljenja" slušalaca ali šta ću kad sam iz  Zenice.
Naime, radi se o tome da će u subotu 22.avgusta u Americi u 2 ujutro po srednjevropskom vremenu ljepotica porijeklom iz Perinog Hana kreće da osvoji tron Miss USA Teen. Neda je kćerka Sare Danilović koja se djevojački prezivala Zekanović i odrasla je u blizini dzamije u Perinom hanu. Neda je ovan u horoskopu i prošle je godine dobila titulu  Miss Arizona Teen(tinejdzer) do 18 god. Prije dvije godine takmičila se na istom takmičenju i osvojila 2. mjesto.

I nije to sve ima djevojka porijeklom iz Žepča prije par godina je proglašena za "Najljepšu prirodnu ženu na svijetu 2013" i zove se Sonja Zekić.


Nedu i njezin pohod na uspjeh možete pratiti na www.missteenusa.com
Miss Teen USA: Beauty Pageant, Winners and Contestants
Ja ne bih bio ja da ne začinim ovako lijepu priču i istorijom. Kažu da je 1463. godinae iz Bosne odvedeno oko 100.000 roblja pa kada ih je car vidio rekao je "Bosna je izvor najljepše ljudske rase"

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci