Pravila uspostavlja život, a ne političari

Jutrošnja priča iz Tuzle je da su se gradjani posvadjali sa gradskim prevozom, jer su autobuske karte dobile povećanje od gotovo 100%. Gradjani organizovali proteste, gradonačelnik istupio i rekao da gradski saobraćaj ne može raditi po cjenovniku na svoju volju, mora postojati odluka gradskog vijeća. Epilog je da su cijene vraćene na staro.
Nekoliko je pitanja.
Ko je potpisao povećanu cijenu? 
Ko će odgovarati za to djelo, jer se radi o krivičnom djelu?
Gradonačelnik Tuzle kaže da ovu firmu nije privatizovala ova garnitura vlasti!!!!
Pa jel to istorija počinje od tebe gospodine Imamoviću. Kakav je to način, kada si dolazio na tu funkciju  imao si stanje kakvo si imao, zašto si pristao na to. I dobro i loše zove se funkcija.
U Zenici je može se reći prijedlog za ovo pitanje.
Haos u gradskom prijevozu riješili su "divlji taksisti" i pokazali da je najveći problem politika tj. država i nesposobni rukovodioci postavljeni od strane političara.
Reći ću kako kroz prizmu cijene prevoza od tačke A do tačke B.
Moj komšija stane i kaže dokle ćeš, ja odgovaram u grad i ok, kaže upadaj, dam mu jednu KM i  gotovo, to je to. Ja stigao u grad. Ista stvar je i sa gradskim autobusom 1 KM.
Problem je kako moj komšija sa automobilom od četiri sjedišta u onoj 1KM nadje matematiku da preživi. 
U autobusu sa onoliko sjedišta najmanje 50 i tamo neki direktor nemože napraviti matematiku. Zašto cijena gradskog prevoza nije 20 pf ili 50 pf. Ekonomski bi bilo razumno.
Upravo "divlji taksista" automobil star nekoliko decenija stavio je u funkciju zarade i ide mu to. Preživljavaju. Ono što mi kažu kada žele da govore o sebi i svom poslu po nekoliko godina rade ovo. Najveći problem su im policajci. Svaki od ovih "divljaka" ima po nekoliko saobraćajnih prekršajki. To im ga dodje kao nešto što se mora.
Iz one gore spomenuta 1 KM, popravlja "kršinu" i živi. Ima vremena da viri pod automobil i da bude na cesti i obavi uslugu prevoza. Medju mještanima koji koriste ovu uslugu postoji pozitivno raspoloženje prema tim "divljacima". U zadnje vrijeme policija je počela kažnjavati i one koji se voze sa "divljim taksistima". Ovim postupkom žele otjerati mušterije od "divljaka", ali im ne ide baš od ruke. Što će reći da je to jedna od propalih akcija ovih na vlasti da ureduju ono što se ne može uredovati. Izgleda da oni koji se bave globalnom organizacijom grada Na balkanu ne razumiju da ovdje sila ne prolazi. Ovdje može proći jedna evolutivna lagana promjena kao i promjene u gradjanskom društvu jer su političari počeli raditi u funkciji gradjana. Gradjani i političari su suprotstavljene kategorije stanovništva i jedna drugoj su negacija. Što je više gradjanstva to je manje utjecaja agresivne politike. Što je više agresivne politike i represije to je manje gradjanskih prava i sloboda. Jednostavna formula po kojoj bh društvo od februara gazi. polako i stidljivo ali i mali korak je korak. Političari će morati raditi u interesu gradjana i oni koji su glasali za njih ali  i za one koji nisu glasali za njih i za one koji su glasali protiv njih. To su političari zaboravili.       

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci