Daj nam bože normalne političare

Vrlo često me nervira činjenica da me oni koji za sebe misle da su misleći intelektualci samo zato što dišu zrak znaju da samostalno napune sebi u tanjir hranu i jedu i da poslije svega znaju otići u toalet i istovariti se. Na te tri činjenice mnogi oni koji više  seru nego što pojedu više se trude oko činjenice da dokazuju da ono što su oni smislili je prava istina. Pričam o političarima u BiH.
Isuviše mi je godina da ugodne neke trenutke u svom životu povežem sa političkim sistemom koji mi je omogućio da u prosječnosti života se sjećam da nam je bilo dobro.  Današnji samozvani intelektualci kratkovidi vide samo do vrha svog nosa da je njima dobro i smatraju da žive u zemlji u kojoj je svima kao i njima.
Bolna je činjenica biti inteligentan u ovoj zemlji. Prokleti da su moji roditelji koji su me rodili inteligentnog pa činjenice koje mi se predstave shvatam vrlo brzo. Nisam ja kriv što su mi roditelji bili ok. Bolna je činjenica da su na vlasti političari koji nisu ponijeli takvu vrstu gena. Čini mi se da medju gradjanima BiH je puno više inteligentnih nego na vlasti. Tamo gore medju političarima su isfrustrirani i iskompleksirani likovi koji svoje dječije traume liječe kroz maltretiranje širokih narodnih masa.
Uz tu činjenicu ide i činjenica da sam imao vremena i strpljenja da puno toga pročitam i da lako ne zaboravljam ono što sam pročitao. Problem je što na iskustvu drugih i na činjenicama iznesenim u raznim knjigama pokušavam sačuvati sebe od uzaludnih eksperimenata. Bolna je činjenica da je život u BiH sam od sebe eksperiment sa neizvjesnim ishodom i da su tome pogodovali političari na vlasti koji nisu načitani.
Uz te dvije činjenice, pod uslovom da se u isto vrijeme dese u istom čovjeku dobije se pametan čovjek. Ukratko, želim reći da inteligencija i načitanost daju pametnog čovjeka. Razuman pun entuzijazma i energije za ljude oko sebe, požrtvovan otvoren, čak šta više nasmijan... Puno je toga, previše što nisu odlike današnjeg političara u BiH.    

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci