Gas, gas, gas....

             Nekada davno Duško Radović je svakog jutra budio beogradjane nekim svojim komentarom.  Onaj koji mi je ostao urezan u sjećanje je i to da je jutarnja molitva civilizovanih gradjana jutarnje ispijanje kafe uz novine. Jutros sam uradio isto. Ali kako sam alergičan na političare i njihove postupke naidjem na ono što me izvali sa stolice.
         
             Smjena direktora zavoda za zapošljavanje u ZDK je postala trakavica duža i  dosadnija od latinskih sapunica. Ali u jutrošnjem članku čitam kako je potpredsjednik skupštine ZDK, Jasmin Duvnjak, pozvao privremene upravljačke strukture da odmah smijene direktora Ratka Orlandića.
         
            - I to zbog lošeg i nesavjesnog poslovanja, rastrošnosti, narušenih medjuljudskih odnosa, mobinga, zapošljavanja po stranačko-porodičnim linijama, slabih mjera borbe protiv nezaposlenosti te zbog činjenice da je vlada ZDK odbila dopunjeni izbještaj o radu za 2014.g.
         
           Ovo su riječi Jasmina Duvnjaka mog sugradjanina dugogodišnjeg člana najveće partije u BiH.

            I ja bih ovo potpisao, sve i to odmah, ali ne za smjenom Orlandića, jer je on odigrao epizodnu ulogu u partiji sa rokom trajanja. Ovo bih potpisao za listom veliki broj političara u BiH. Naveditemi samo jednog koji nije uradio sve ovo za što se smjenjuje Orlandić
         
           Razmišljam samo o činjenici na koji način da gradjani objasne političarima da su providni i da se vidi kada političari ne rade ono zbog čega su tu.
         
            U Zenici je toliko  automobila na kolovozu da su se počeli sudarati i na trotoaru. Upravo blizu mjesta gdje sam pio kafu desilo se da su na trotoaru su se dva vozila sudarila.

            Kakve imaju veze ove dvije stvari, osim mene nikakve. Ali postoji koincidencija da su u BiH političari počeli pričati upravo stvari koje govore gradjani ove zemlje. Paradoks je da je i direktora kojeg smjenjuju na tu poziciju postavila upravo ta politička partija koja ga sada želi skinuti.
Kao gradjanin i kao čovjek mogu se samo pitati, ko je odgovoran za neodgovorne političare?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci