Vidi ti ove Bosne!?



I sve prolazi, a ona koprca se i evo opet migolji...
Cijeli nama poznati svijet gazi u naonacionalizam, nema socijalne pravde više nigdje,..
Tamo gdje je i bilo rapiddno nestaje.
Pa zašto onda ne bismo i mi zakoračili, konačno i hrabro u naš, jedinstveni bosanski nacionalizam!?
Suprotan hrvatskom i srpskom, jer nema nikakvih pretenzija.
Čist kao suza, jer i jedan i drugi svojim smatra i prisvaja.
Nije star kao Jugoslavija, al se nudi svima.


Bosanski nacionalisti vide državu u kojoj ima mjesta za sve.
Bosanski nacionalisti vide Bosnu, kao Republiku.
Bosanski nacionalisti, žive Bosnu kado da je jedno.
Bosnaki nacionalisti, kao takvi i umiru.


Mnogi nas ne vole, al mi svima opet pružamo ruku.
Naša ruka, vaš je Mir.


Uskoro će opet zatreperit ruke,
i pokleknut će zvučna koljena.
I čim zadrhti usna,
suza biće prolivena.
Suza će bosanska opet biti prlivena.


Krenut će nazad po svoje i tvoje i njeno.
I gazit će riječju sve dok može,
Il dok dušamani Bosne ne zakucaju, opet na Naša vrata.


Mladosti mi i krvi moje.
Biće i nas.
Biće i Bosne!
Više nego ikada.


Ja Musliman nisam, samo nek se zna.
Ja tražim dobre ljude iza svake buke, iza svakog kamena.
To je moja Bosna,
takva se nalazi,
I jedino takva može biti!


Takva je Bosna.
To je naša istina...
Kad zafali vam ljudi, morala i obraza.
Bosna stoji i čekajući
širi ruke svoje, kao da nikad nije nikome
i kao da nije nikada do, evo, sada.


U neonacionalizam gazi nama poznati svijet,
Mi se kao sklanjamo.
I dok neoliberalni-kapitalizam nas cijedi kao limun,
mi decenijama limunade pravimo.
Za koga!?
Za šta!?


Za sebe i za svoje.
Dabome!


Naši su i Vikići i Aleksići,
Kako Divjaci, tako i Pranjići.
Jukići i Majdandžići,
I Bošnjaci i Kapetanovići.


I nije nam zbog njih žao,
MI žalimo za onima koji ne znaju...
I nek više niko ne posumnja da ima i naših Karadžića,
Al ima još više Biljana!


I nek više niko nikad ne posumnja da nam zvijezda,
može sjati pored ljiljana!


Ovo je Bosna.
Sva od inata i prkosa,
Naša Jedina.
Naša Najmilija.

I sve će proći, a ona će se uvjek koprcati i opet migolji...
Naši inat,
Naši ljiljani.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci