U Bosni su kopuni na vlasti

Spavam sinoć snom pravednika. Vrtim se i prevrćem od vrućine. Ove godine je Ninjo rano stigao. Do kada će biti ovdje niko ne zna ali prehladio sam se koliko mi je prozor otvoren i koliko  se ne pokrivam. U tim prekidima sna kada čekam da se znoj na meni osuši jer bi bilo previše ponovo pod tuš. Sjetim se. Bosna ima dvije sekte ljudi, bolje reći dva naroda. Ovi na vlasti lupetaju da su tri da su tu konstitutivni narodi. Ma jok samo dva. Jedan je običan svijet, narod, rulja, gradjani. Oni nisu baš za objašnajvanje. Puni kulture istorije različitosti, običaja, karaktera. Interesantni vrijedni i pametni  gdje god da odu osim ovdje. Drugi narod su kopuni. Oni vladaju ovdje. Nakurčeni misle da su nešto misle da ih neko nešto pita i misle da se njihova pika. Kopuni. To je taj drugi narod. Sve mi je bilo jasno ko dan. Nisam više mogao  spavati. Sve nessuglasice na političkoj sceni  su mi bile jasne zašto su problemi u BiH. Zato što vladaju kopuni. Oni vladaju i oni bi da su prvi da ih se nešto kao  pita, ali nemaju DAMU. Jer nijedan kopun to nema. Pogotovo ovi u Bosni. Svugdje kopunima vade DAMU, samo u Bosni oni se radjaju bez DAMU.
 Neću vas držati u neizvjesnosti na wikipedi kopun je kastrirana muška životinja i svjetski poznata delikatesa, čije meso je vrlo intenzivnog, prijatnog okusa. Najpoznatiji su iz okolce Bresse u Francuskoj, tzv. Chapon de Bresse.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci