Narod treba lidera


Nije važno šta sam bio i šta sam sada važno je da imam Vodju. On me mora fascinirati svojim blještavilom i okruženjem u kojem iznosi svoje ideje. Nije važno da li moj lider nije sposoban voditi svoju porodicu, nije važno što ne zna rasporediti normalnu platu za potrebe svoje porodice, važno je da sam ga odabrao za lidera i on je zato dobar. Može on i uzeti više od onog što zaslužuje, smije on uzeti od onih koje  ne volim lider i ja. Ma moj lider smije sve. Smije se čak i ne smijati, a da meni bude smiješno.

Moj lider je najbolji. Zato što sam ga ja odabrao. Nema veze što nemože povaliti dobre mačke. Nije važno što ne zna čestito zaraditi za svoju porodicu, nije važno što nije najpametniji, najljepši i najsposobniji važno je da je moj. Ako bi mu se sindikati usprotivili to bi bilo uredu. Ali ne bi bilo uredu da se bude protiv mog lidera. Nek se svadjaju sa tudjim liderima moj je dobar.

Moj lider smije dići ruku na mene, moj lider smije išamarati moju ženu, moj lider smije ne isplatiti mi plaću jer je on moj lider. Niko neće protiv njega ni oni na vlasti ni policija, ni inspekcija ni sindikat. Ili su kupljeni tj. korumpirani ili imaju neki tal sa njim. Moj lider može slobodno da radi šta hoće jer je on moj. Ima skupo auto kupljeno na kredit, ima preduzeće takodje na kredit. I to preduzeće ne vrijedi koliko se zadužio za kredit. Smije on ne uplaćivati zdravstveno osiguranje, pa kad mene zabole hemeroidi nemogu ih operisati jer već nekoliko godina izbjegava plaćanje istih. Moj lider zna da inspekcije kontrolišu uplatu penzionog dijela osiguranja, a onaj zdravstveni dio nema ko kontrolisati. I kad mene zabole hemeroidi moram platiti privatnu kliniku da mi operišu hemeroide. Meni je to moj lider omogućio da se operišem po privatnim klinikama, to nemogu radnici na zapadu samo mi koji smo u BiH. Moj lider mene voli i voli će me još uvijek jer ako mu padne na pamet i plata mi od 400 KM bude velika on je može spustiti na 300 ja se neću buniti, ako je spusti na 200 ja se opet neću buniti. Meni je moj lider obezbijedio da sam nezamljenjiv. Niko nemože kao ja. Mogu raditi šest dana u sedmici, mogu raditi dnevno po deset sati, a ako kaže da dodjem raditi i nedelju naravno da ću doći.Sve za mog lidera. Nije problem raditi na 38 stepeni. Moj lider je meni omogućio  da ljeti radim na otvorenom suncu, a zimi da radim na otvorenom da se smrznem ali ništa bez mog lidera. Gdje bih ja radio da nije meni mog lidera. Ako treba dovešću mu i ženu i djecu da rade za njega moj lider to voli.

Ako ste tekst pročitali do ove rečenice znate da ne mislim ovako ali misle velika većina onih koji imaju sreće u BiH imati makar kakvo zaposlenje. Ovo se zove mazohizam.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci