I KO JE OVDJE MAGARAC !


Jedan od primjera paradoksa onih koji se bave politikom upravo mi je stigao od fb prijatelja i naravno da sam želio da ga objavim i da pokažem svekolikom gradjanstvu o čemu se tu radi i kako nas folirajju oni koji bezočno i neznalački troše naš novac. Naravno da ovim objavljivanjem ovakvih dokumenata prihvatam sve konsekvence koje bi eventualno političari mogli pokrenuti protiv mene. Ali isto tako ću nastaviti objavljivati ovakve stvari, jer budžet nije njihov novac nego novac gradjana sa kojim moraju raditi kao da nije njihov, a ne njihova babovina.

Saopćenje koje sam dobio je od 27.04.2011.godine radi se o 149 sjednici Vijeća ministara radi se o prijedlogu osnova za zaključivanje kreditnog sporazuma - PROJEKAT GLAVNE GRADSKE MAGISTRALE U ZENICI. Iznos predloženog vanjskog duga za finansiranje ovog projekta je 25 milona američkih dolara s rokom otplate na 25 godina i grejs periodom od pet godina.

S druge pak strane je budžet općine Zenica za 2014. godinu u kojem je navedeno kao vrsta rashoda izdaci za inostrane kredite (troškovi na povučeni iznos redita od Saudijskog fonda za razvoj). 550.000 KM.

Da li ima neko znanja da mi objasni da od 2011. do 2014 je prošlo pet godina.

I KO JE OVDJE MAGARAC

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci