Razgovor sam sa sobom


Malo me ne interesuje sta će neko reći. Mene interesuju oni koji se zovu čovjek i žive da bi im bilo dobro. Poštenjačine, normalni ljudi koji u životu ne paze na markiranu odjeću i gramatiku. Ne gledaju vijesti jer nemaju vremena od posla. Mene interesuju oni koji bi da dodju u Sarajevo na ćevape, et. onako. Koji će u Mostaru posjetiti partizansko groblje, mada je ono zapušteno i puno šprica od narkomana. Koji znaju gdje je Sutjeska, koji znaju da mu komšija druge vjere i jedva čeka njegov praznik, da bi brojao koliko kolača je njegova žena napravila da bi slijedeći put opet njegova žena napravila više. Mene interesuju normalni obični ljudi.
Nacionalisti zadrigli u svoj mali nacionalistički interes me ne interesuju. Ideja samo na prvu izgleda nemoguća. Primjera radi da ne spominjem Ghandija ili Tita. Nesvrstane je predvodio Tito. Iza sebe je imao zemlju od 20-ak miliona ljudi, a bio predvodnik, kažu grupacije od 800 miliona ljudi. Ghandi kada je krenuo na put, krenuo je sam, ljudi su se priključivali i napravio je revoluciju.

Ovo je MOMENTUM i ljudi,BOSANCI,to snažno osjećaju!

Što se tiče ljiljana na zastavi. To može biti jedan od prijedloga. Ja zagovaram direktnu demokratiju, u kojoj se nisšta bitno ne moze uraditi bez, da se pitaju svi u zajednici. Kako žitelji Bosne mogu živjeti u njoj, a da ih se nije pitalo kakav će ustav, kakvu zastavu, kakvu himnu. Kada se zajedno na referendumu za svaku pojedinost dogovorimo, da je to što nam svima ili makar većini odgovara ok. ajmo dalje

Ne znam šta je problem sa Bosnom. Kako bi se zemlja trebala zvati?

Vijekovima su ovi prostori nazivani Bosna, samo su u jednom momentu prozvani Bosna i Hercegovina. U ovom glupavom ratu zloupotrijebljena je teritorija Hercegovine i nastavlja se sa tom politikom do otcjepljenja i pripajanja komšijama Hrvatskoj, nekad malo perfidnije, nekad više otvoreno. Kako drukčije nazvati dijelenje pasosa po Bosni bosancima katolicima i nazivati ih hrvatima, nego agresija. Manje se razumiju i imaju manje veze dalmatinac i medjimurac, istrijan i purger, nego što se razlikuje bosanac iz bilo koje teritorije bosne sa nekom drugom ako uzmeš da je kao razlika, religija. Dakle, priča o Hercegovini je čisto podmetanje i zloupotreba istorijskih činjenica


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci