Ne volim oficire JNA, a pogotovo podoficire

Davno je to bilo kada sam i ja obavio tu "svetu " dužnost odsluženja vojnog roka. Poslije toga, moj život su obilježili oštetili, uništili upravo oficiri i podoficiri JNA. Najdraži, odnosno oni koje najviše ne volim su podoficiri koji su u vrijeme rata silom prilika postali oficiri i onda se kurčili kako u ratu sa novim uniformama, kvalitetnim čizmama, koje im realno nisu trebale, jer su veliki broj njih, svoje guzove dobro sakrivali. Uvijek nekim novim oružjem, koje mi drugi naravno nismo imali ili nismo mogli doći do njega. U ratu su me maltretirali i ne volim ih zato što sam čitav rat slušao od njih u mom okruženju kako poznaju ovog ili onog oficira sa one tamo strane. Pa oni su me zajebali da ne budem na pobjedničkoj strani, jer su šurovali sa svojim kolegama, prijateljima iz škole, prodavali linije i pričali o strategijama.
Ne volim oficire JNA, a pogotovo podoficire, zato što su kao profesionalnci pogazili obilježja i vojsku koja ih je odhranila, koja ih je naučila da žive. Obukli neke nove uniforme, stavili neka nova obilježja i nastavili živjeti, kao da je normalno tek tako se odreći korijena.
Ne volim oficire JNA , a pogotovo podoficire, zato što su poslije rata tako se kvalitetno uhljebili po kojekakvim komandama i kojekakvim barakama i tamo provode svoje pasjaluke, ali dobro plaćeni iz kredita koje ćemo ja i meni slični vraćati. I da ih još vratimo, bilo bi dobro, i moja djeca će ih morati vraćati.
Ne volimo oficire JNA , a pogotovo podoficire.  Zato što su kada su izganjivali penziju, izganjivali samo sebi zaboravili su na pijune koje su u ratu vodili. Bilo im je bitno svoju guzicu namazati, a za one za koje su bili dužni boriti se, voditi ih . Ništa.
Sebidovoljne lijenčine, interešdžije su sticajem okolnosti bili na strani na kojoj su bili, ali da su kojim slučajem bili na nekoj drugoj strani glupog rata isto bi se ponašali. Ne volim ih i tačka, zato što su sebični, zato što su psi rata, zato što su sebi dovoljni.
Postoji li način da ne postoje i ne zagadjuju moju okolinu svojom indoktrinacijom i stavom prema životu. Za rat u mojoj državi, za rat u BiH krivi su oficiri JNA, a pogotovo podoficiri. Zato što je trajao ovoliko zato što smo u kalu još uvijek zato što nisu imali pojma o onom što rade, niti danas imaju pojma o onom što rade, ali su bože moj, oni heroji naroda pa nesmiješ ih poprijeko pogledati. Ne volim ih i tačka. Za rad svoje guzice prodali su svoj narod, u ratu se nisu borili za narod nego samo za sebe. Zakone koje su isposlovali donosili su samo njima da bude dobro.

U slijedećem ratu, kao i u ovom blesavom koji je davno bio i izgleda još se nije završio obuka o oružju i svim onim glupostima koje trebaju za rat završe se za dva školska časa.  Zato izbjegavajte me. ne želim vas vidjeti pogotovo podoficire.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako napraviti pakt sa vjevericama

Snijeg, sneg ili snjeg. Da li je to bitno

Da li su Hercegovci, Hercegovci ili su Bosanci